آموزش محیط سه بعدی سالیدورک یکی دیگر از آموزش های تولید شده سایت مکانیک لرنینگ می باشد.این فصل از آموزش بخشی از پک کامل آموزش سالیدورک می باشد که هم اکنون بر روی سایت موجود می باشد و می توانید پک کامل را با تخفیف تهیه نمایید.همانطور که به خاطر دارید در دو فصل گذشته با دو بخش آموزش اسکچ سالیدورک و تمرینات سالیدورک با مباحث ترسیمی دو بعدی آشنا شدید و توانستید نقشه های دو بعدی را در نرم افزار سالیدورک به راحتی ترسیم کنید.در این فصل از آموزش به بررسی دستورات محیط سه بعدی سالیدورک یا همان دستورات نوار ابزار Features می پردازیم.
برای مدل سازی یک قطعه سه بعدی به صورت توپر باید به دستورات نوار ابزار Features مسلط باشیم.در این جلسه از آموزشمان به بررسی دستورات این محیط می پردازیم و تک تک دستورات را خدمتتان توضیح می دهیم.
همچنین علاوه بر بررسی دستورات ، در خلال آموزش نیز تمرین هایی متناسب با دستورات توضیح داده شده،انجام شده است تا با کاربرد دستور گفته شده نیز بیشتر مسلط شوید.
مشاهده نمونه فیلم آموزشی از آموزش محیط سه بعدی سالیدورک
در این نمونه فیلم آموزشی می توانید نمونه ای از آموزش محیط سه بعدی سالیدورک را مشاهده کنید و با نحوه تدریس مدرس نیز آشنا شوید.
جلسه اول:بررسی دستورات Extrude و Cut Extrude
در این جلسه از آموزش به بررسی دو دستور مهم یعنی extrude و cut extrude می پردازیم.از دستور extrude جهت بعد دادن و ارتفاع دادن به سطح مقطع دو بعدی و همچنین از دستور cut extrude جهت ایجاد حفره و سوراخ در مدل های سه بعدی استفاده می شود.این دو دستور یکی از دستورات مهم محیط سه بعدی نرم افزار سالیدورک می باشند و در طراحی مدل های سه بعدی به وفور از آنها استفاده می شود.در این جلسه این دو دستور را به صورت کامل خدمت شما توضیح داده ایم.
جلسه دوم:انجام چند تمرین سه بعدی در محیط سه بعدی سالیدورک
در جلسه دوم از آموزش چند تمرین سه بعدی که باید از دستورات extrude و cut extrude استفاده شود را خدمتتان انجام داده ایم که با نحوه استفاده از این دو دستور به صورت کامل آشنا می شوید.
جلسه سوم:بررسی دستورات Revolve و Revolve Cut
در جلسه سوم از این فصل از آموزش دو دستور revolve و revolve cut را مورد بررسی قرار داده ایم .از دستور revolve جهت دوران یک اسکیچ دو بعدی حول یک محور استفاده می شود.دستور revolve cut نیز همین کار را انجام می دهد ولی حجمی را از مدل به صورت دورانی کم می کند.در واقع برای طراحی مدل های سه بعدی که سطح مقطعشان گرد می باشد می توانیم از این دو دستور استفاده کنیم.در این جلسه نیز این دو دستور را به صورت کامل توضیح داده ایم.
جلسه چهارم:انجام چند تمرین سه بعدی
در جلسه چهارم چند تمرین سه بعدی که باید از دستورات revolve و revolve cut استفاده شود را خدمتتان انجام داده ایم که با نحوه استفاده از این دو دستور به صورت کامل آشنا می شوید.
جلسه پنجم:بررسی دستورات Measure و Mass Properties و Section Properties
در جلسه پنجم از آموزش این فصل به سراغ دستوراتی رفته ایم که بعد از طراحی مدل ها به آنها نیاز داریم.اگر ما بخواهیم مدلی را که ترسیم کرده ایم اندازه برداری کنیم و اندازه هایی را استخراج کنیم دستور measure برای ما کاربرد دارد که در طراحی ها از این دستور استفاده می شود.دستورات mass properties و section properties نیز جهت استخراج یک سری اطلاعات از مدل طراحی شده کاربرد دارد.در این جلسه نیز این 3 دستور به صورت کامل توضیح داده شده است.
جلسه ششم:بررسی دستور Plane
در این جلسه به بررسی کامل دستور plane می پردازیم.از این دستور جهت ایجاد صفحات کمکی استفاده می شود.گاهی اوقات در طراحی مواردی پیش می آید که برای مدل سازی مدلی حتما باید از صفحات کمکی استفاده کرد تا بتوان آن مدل را ترسیم کرد.ترسیم بعضی از مدل ها بدون صفحات کمکی غیر ممکن بوده و بنابراین یکی دیگر از دستورات مهم محیط سه بعدی سالیدورک همین دستور plane می باشد.
جلسه هفتم:انجام چند تمرین سه بعدی
در جلسه هفتم از آموزش چند تمرین سه بعدی که باید در طراحی آنها از دستور plane استفاده شود را خدمتتان انجام داده ایم که با نحوه استفاده از این دستور به صورت کامل آشنا می شوید.
جلسه هشتم:ادامه بررسی دستورات نوار ابزار Reference Geometry
در این جلسه از آموزش به بررسی دستورات نوار ابزار Reference Geometry می پردازیم.این نوار ابزار شامل 6 دستور می باشد که یکی از دستورات این نوار ابزار به نام plane در جلسات گذشته بررسی گردید.در این جلسه 5 دستور باقی مانده از این نوار ابزار خدمتتان توضیح داده شده است.این دستورات شامل موارد زیر می باشد:
- بررسی دستور Axis
- بررسی دستور Coordinate System
- بررسی دستور Point
- بررسی دستور Center Of Masst
- بررسی دستور Mate Reference
جلسه نهم:بررسی دستورات Swept و Swept cut
در جلسه نهم از آموزش دو دستور Swept و Swept cut را مورد بررسی قرار داده ایم.بوسیله دستور swept می توان سطح مقطعی را بر روی مسیری دلخواه رشد داده و حجم مورد نظر را ایجاد نمود.دستور swept cut نیز همین عمل را انجام می دهد ولی از حجم مدل کم می کند.در این جلسه نیز این دو دستور به صورت کامل بررسی شده است.
جلسه دهم:انجام چند تمرین سه بعدی
در جلسه دهم از آموزش نیز چند تمرین سه بعدی که باید در طراحی آنها از دستورات Swept و Swept cut استفاده شود را خدمتتان انجام داده ایم که با نحوه استفاده از این دو دستور به صورت کامل آشنا می شوید.
جلسه یازدهم:بررسی دستورات Fillet و Chamfer
در این جلسه از آموزش دو دستور Fillet و Chamfer را مورد بررسی قرار داده ایم.از دستور fillet برای گرد کردن لبه های تیز مدل و از دستور chamfer برای پخ زدن لبه های مدل استفاده می شود.در این جلسه این دو دستور به صورت کامل بررسی شده است.
جلسه دوازدهم:انجام چند تمرین سه بعدی
در جلسه دوازدهم از آموزش نیز چند تمرین سه بعدی که باید در طراحی آنها از دستورات Fillet و Chamfer استفاده شود را خدمتتان انجام داده ایم که با نحوه استفاده از این دو دستور به صورت کامل آشنا می شوید.
جلسه سیزدهم:بررسی دستور Helix and Spiral
در جلسه سیزدهم از آموزش این فصل به سراغ دستور Helix and Spiral می رویم.از این دستور برای ایجاد مسیرهای مارپیچ سه بعدی و دو بعدی استفاده می شود.مسیرهای مارپیچ کاربرد فراوانی در طراحی دارند.بر فرض مثال شما می خواهید یک فنر را طراحی کنید.در این مورد باید از دستور Helix استفاده کرد.همچنین این دستور در دستور Swept نیز کاربرد دارد.در این جلسه این این دستور به صورت کامل بررسی شده است.
جلسه چهاردهم:انجام چند تمرین سه بعدی
در جلسه چهاردهم از آموزش نیز چند تمرین سه بعدی که باید در طراحی آنها از دستور Helix and Spiral استفاده شود را خدمتتان انجام داده ایم که با نحوه استفاده از این دستور به صورت کامل آشنا می شوید و با این دستور بیشتر کار می کنید.
جلسه پانزدهم:بررسی دستورات نوار ابزار Curves
در این جلسه به سراغ دستورات نوار ابزار Curves می رویم.این نوار ابزار شامل 6 دستور می باشد که یکی از آنها یعنی دستور Helix and Spiral در جلسه قبل بررسی گردید.در این جلسه 5 دستور باقی مانده از این نوار ابزار را خدمتتان توضیح می دهیم.به طور کلی کاربرد این نوار ابزار استخراج منحنی های مختلف می باشد که در این جلسه با همه آنها آشنا می شوید.
- بررسی دستور Split Line
- بررسی دستور Project Curve
- بررسی دستور Composite Curve
- بررسی دستور Curve Through XYZ Points
- بررسی دستور Curve Through Reference Points
جلسه شانزدهم:انجام یک تمرین سه بعدی
در جلسه شانزدهم از آموزش نیز یک تمرین سه بعدی که باید. در طراحی آن از دستور Project Curve استفاده شود را خدمتتان انجام داده ایم . با نحوه استفاده از این دستور به صورت کامل آشنا می شوید.
جلسه هفدهم:بررسی دستورات Loft و Loft Cut
در این جلسه از آموزش نیز دو دستور Loft و Loft Cut خدمتتان توضیح داده شده است.از دستور Loft برای رساندن دو یا چند سطح مقطع به هم استفاده می شود تا حجمی ایجاد شود.دستور Loft Cut نیز همین عمل را انجام می دهد و مقاطع را به هم می رساند ولی از حجم مدل کم می کند.در این جلسه این دو دستور به صورت کامل توضیح داده شده است.
جلسه هجدهم:انجام چند تمرین سه بعدی
در جلسه هجدهم از آموزش نیز چند تمرین سه بعدی که باید در طراحی آنها از دستورات Loft و Loft Cut استفاده شود را خدمتتان انجام داده ایم که با نحوه استفاده از این دو دستور به صورت کامل آشنا می شوید.
جلسه نوزدهم:مدلسازی پیچ متریک
در این جلسه از آموزش می خواهیم یک پیچ متریک را در نرم افزار سالیدورک طراحی کنیم.در این جلسه می خواهیم نحوه ایجاد رزوه روی پیچ را به دو صورت واقعی و نمایشی را خدمتتان توضیح دهید.برای ایجاد رزوه واقعی می توانیم از دستورات Helix و Swept و یا Swept Cut استفاده کنیم.همچنین برای ایجاد رزوه نمایشی می توانیم از دستور Cosmetic Thread استفاده کنیم.در این جلسه هر دو روش ایجاد رزوه به صورت کامل توضیح داده شده است.
جلسه بیستم:بررسی دستورات Boundary و Boundary Cut
در جلسه بیستم از آموزش این فصل نیز دو دستور Boundary و Boundary Cut خدمتتان توضیح داده شده است.بوسیله این دو دستور نیز مانند دستورات Loft و Loft Cut می توانیم مقاطع را به هم برسانیم و حجممان را ایجاد کنیم.در این جلسه این دو دستور به صورت کامل بررسی شده اند.
جلسه بیست و یکم:بررسی دستورات Hole
همانطور که می دانید از دستور Hole برای ایجاد سوراخ روی مدل استفاده می شود.اگر بخواهیم یک سوراخ ساده را ایجاد کنیم می توانیم از دستور Cut Extrude استفاده کنیم ولی اگر سوراخ با امکانات بیشتر بخواهبم و همچنین سوراخ های استاندارد بخواهیم باید از دستورات Hole استفاده کنیم.دستور Hole شامل 3 دستور زیر می باشد که در این جلسه به صورت کامل بررسی شده اند.
- بررسی دستور Simple Hole
- بررسی دستور Hole Wizard
- بررسی دستور Advanced Hole
جلسه بیست و دوم:بررسی دستورات Pattern
در این جلسه از آموزش به سراغ دستورات نوار ابزار Pattern می رویم.مجموعه دستورات این نوار ابزار در تکثیر کردن موضوعات یک مدل کاربرد دارند.این نوار ابزار شامل 8 دستور زیر می باشد که در این جلسه به صورت کامل خدمتتان توضیح داده شده است.
- بررسی دستور Linear Pattern
- بررسی دستور Circular Pattern
- بررسی دستور Mirror
- بررسی دستور Curve Driven Pattern
- بررسی دستور Sketch Driven Pattern
- بررسی دستور Table Driven Pattern
- بررسی دستور Fill Pattern
- بررسی دستور Variable Pattern
جلسه بیست و سوم:بررسی دستور Rib
در این جلسه از آموزش به سراغ بررسی دستور Rib رفته ایم.از این دستور برای ایجاد صفحات تقویتی و یا همان ایجاد تیغه در مدل استفاده می شود.در این جلسه این دستور به صورت کامل خدمتتان توضیح داده شده است.
جلسه بیست و چهارم:انجام چند تمرین سه بعدی
در جلسه بیست و چهارم از آموزش نیز چند تمرین سه بعدی که باید در طراحی آنها از دستور Rib استفاده شود را خدمتتان انجام داده ایم که با نحوه استفاده از این دستور به صورت کامل آشنا می شوید.
جلسه بیست و پنجم:بررسی دستور Draft
در این جلسه از آموزش دستور Draft بررسی گردیده است.از این دستور برای شیب دار کردن سطوح مدل استفاده می شود که این دستور نیز در این جلسه به صورت کامل بررسی گردیده است.
جلسه بیست و ششم:بررسی دستور Shell
در جلسه بیست و ششم از آموزش نیز به بررسی دستور Shell پرداخته ایم.از دستور Shell برای پوسته ای کردن مدل استفاده می شود که یکی از دستورات پر قدرت نرم افزار سالیدورک می باشد.در این جلسه این دستور نیز به صورت کامل بررسی گردیده است.
جلسه بیست و هفتم:انجام چند تمرین سه بعدی
در جلسه بیست و هفتم از آموزش نیز چند تمرین سه بعدی که باید در طراحی آنها از دستور Shell استفاده شود را خدمتتان انجام داده ایم که با نحوه استفاده از این دستور به صورت کامل آشنا می شوید.
جلسه بیست و هشتم:بررسی دستور Wrap
در این جلسه از آموزش دستور Wrap را خدمتان توضیح داده ایم.بوسیله این دستور می توانیم یک اسکیچ را بر روی سطحی غیر مستقیم بتابانیم و سپس به آن اسکیچ بعد و یا عمق دهیم.در این جلسه این دستور به صورت کامل بررسی شده است.
جلسه بیست و نهم:بررسی دستور Thread
در این جلسه از آموزش دستور Thread را مورد بررسی قرار می دهیم.از این دستور برای ایجاد رزوه های واقعی بر روی میله ها و داخل سوراخ ها استفاده می شود.در این جلسه نیز این دستور به صورت کامل بررسی شده است.
جلسه سی ام:بررسی دستورات Intersect و Intersect Curve
در این جلسه از آموزش نیز دو دستور Intersect و Intersect Curve را مورد بررسی قرار می دهیم.دستور Intersect Curve از محل برخورد دو موضوع برای ما منحنی ایجاد می کند.همچنین بوسیله دستور Intersect می توانیم حجم داخلی یک ظرف را تا ارتفاع مشخصی بدست بیاوریم.در این جلسه این دو دستور به صورت کامل بررسی شده اند.
جلسه سی و یکم:بررسی دستورات Scale و Dome
در این جلسه از آموزش نیز دو دستور Scale و Dome را مورد بررسی قرار داده ایم.از دستور Scale جهت بزرگ نمایی یا کوچک نکایی یک مدل سه یعدی استفاده می شود.دستور Dome نیز برای گنبدی کردن سطوح مدل استفاده می شود.در این جلسه نیز این دو دستور بررسی شده اند.
جلسه سی و دوم:بررسی دستورات Freeform و Deform
در جلسه سی و دوم از آموزش این فصل به بررسی دستورات Freeform و Deform پرداخته ایم.به طور کلی از این دو دستور برای تغییر فرم سطوح مدل به صورت دلخواه استفاده می شود.در این جلسه نیز این دو دستور را مورد بررسی قرار داده ایم و با این دو دستور به صورت کامل آشنا می شوید.
جلسه سی و سوم:بررسی دستور Indent
در این جلسه از آموزش دستور Indent را به شما توضیح داده ایم.بوسیله دستور Indent می توانیم برای یک مدل یک جا و یا قاب را ایجاد نمود.به عنوان مثال شما یک مدل تخم مرغی دارید.حال می خواهید برای این تخم مرغ یک جا و یا قاب را ایجاد کنید که این مدل تخم مرغی در آن قاب قرار بگیرد.در این جلسه نیز این دستور به صورت کامل بررسی شده است.
جلسه سی و چهارم:بررسی دستور Flex
در این جلسه از آموزش نیز به بررسی دستور Flex پرداخته ایم.بوسیله این دستور می توانیم 4 عمل را بر روی مدل انجام دهیم.عملیات های خم کردن،پیچش،زاویه دار کردن یا مخروطی کردن و کشیدن مدل را می توانیم بوسیله دستور Flex انجام دهیم.در این جلسه نیز این دستور به صورت کامل بررسی شده است.
جلسه سی و پنجم:بررسی دستورات Cavity و Join
در جلسه سی و پنجم نیز دو دستور Cavity و Join را مورد بررسی قرار داده ایم.دستور Cavity در بحث قالبسازی کاربرد دارد و بوسیله این دستور می توانیم برای یک مدل حفره های آن را ایجاد کنیم.همچنین از دستور Join نیز برای یکی کردن چند مدل با هم استفاده می شود.در این جلسه نیز این دو دستور به صورت کامل بررسی شده است.
جلسه سی و ششم:بررسی دستور Combine
در این جلسه از آموزش نیز دستور Combine را مورد بررسی قرار داده ایم.دستور Combine نیز در بحث قالبسازی مورد استفاده قرار می گیرد و برای ترکیب کردن دو بادی می توانیم از این دستور استفاده کنیم.این دستور نیز در این جلسه به صورت کامل بررسی شده است.
جلسه سی و هفتم:بررسی دستورات Split و Move Copy و Delet Body
در این جلسه از آموزش نیز سه دستور split و move copy و delet body را مورد بررسی قرار داده ایم.از دستور Split برای برش زدن یک مدل نسبت به یک موضوع استفاده می شود.از دستور move copy نیز برای جابجایی و دوران مدل های سه بعدی استفاده می شود.همچنین از دستور delet body نیز برای حذف یک بادی استفاده می شود.در این جلسه نیز این سه دستور را به صورت کامل خدمتتان توضیح داده ایم.
جلسه سی و هشتم:بررسی دستور Convert To Mesh Body
در این جلسه از آموزش دستور Convert To Mesh Body را مورد بررسی قرار داده ایم.از این دستور بیشتر در مهندسی معکوس استفاده می شود.فایل هایی که دستگاه های اسکن سه بعدی به ما داده اند را می توانیم وارد نرم افزار سالیدورک کنیم و سپس بوسیله این دستور می توانیم آن فایل را تبدیل به مش کنیم تا بتوانیم بر روی آن کارهایی را انجام دهیم.در این جلسه نیز این دستور به صورت کامل خدمتتان توضیح داده شده است.
جلسه سی و نهم:بررسی دستور 3D Texture
در جلسه سی و نهم از آموزش این فصل نیز به بررسی دستور 3D Texture پرداخته ایم.بوسیله این دستور می توانیم عکسی را روی سطحی از مدل قرار دهیم و سپس آن عکس را سه بعدی کنیم.در این جلسه نیز این دستور خدمتتان توضیح داده شده است.
جلسه چهلم:بررسی دستورات Import و Save Bodeis و Create Assembly
در جلسه چهلم از آموزش نیز سه دستور import و save bodeis و create assembly را مورد بررسی قرار داده ایم و با این سه دستور آشنا می شوید.
جلسه چهل و یکم:بررسی دستورات Fastening Feature
در جلسه چهل و یکم از آموزش نیز دستورات نوار ابزار Fastening Feature را مورد بررسی قرار داده ایم.از مجموعه دستورات این نوار ابزار در طراحی قطعات تزریق پلاستیک استفاده می شود.مجموعه دستورات این نوار ابزار به شرح زیر می باشد که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته اتند:
- بررسی دستور Mounting Boss
- بررسی دستور Snap Hook
- بررسی دستور Snap Hook Groove
- بررسی دستور Vent
- بررسی دستور Lip/Groove
جلسه چهل و دوم:بررسی نوار ابزار Featureworks
در این جلسه از آموزش نیز نوار ابزار Featureworks را مورد بررسی قرار داده ایم.از این نوار ابزار برای ساخت نمودار درختی برای مدل هایی که نمودار درختی آنها بنا به دلایلی از بین رفته است استفاده می شود.در واقع بوسیله این نوار ابزار می توانیم برای برخی از قسمت های مدل نمودار درختی را ایجاد کرد تا بتوان آن قسمت را ویرایش کرد.در این جلسه نیز این مورد بررسی شده است.
جلسه چهل و سوم:فرمول نویسی در سالیدورک
در این جلسه از آموزش نیز مبحث فرمول نویسی را خدمتتان توضیح داده ایم.فرمول نویسی یعنی ایجاد ارتباط بین اندازه های یک مدل سه بعدی.بوسیله فرمول نویی می توانیم بین اندازه های یک مدل ارتباط برقرار کرده تا در صورت تغییر یکی از اندازه ها سایر اندازه ها نیز تغییر کنند و سایز مدل تغییر کند.در این جلسه از آموزش نیز این مورد بررسی شده است.
جلسه چهل و چهارم:جداول طراحی یا Design Table
در این جلسه از آموزش نیز مبحث جداول طراحی یا همان Design Table را خدمتتان توضیح داده ایم.قابلیتی در نرم افزار سالیدورک وجود دارد به نام Design Table.با استفاده از این قابلیت شما می توانید پیکربندی های مختلفی از یک مدل را در یک فایل اکسل داشته باشید.به عنوان مثال شما در یک مجموعه مونتاژی 4 عدد پین دارید که شکل ظاهری آنها مثل هم بوده ولی ابعاد و اندازه های آنها با هم تفاوت دارد.به جای اینکه 4 پین طراحی کنیم می توانید در یک فایل یک پین طراحی کرده و سپس با استفاده از قابلیت Design Table اندازه های مختلف از پین را ایجاد کنید.در این جلسه نیز این مورد به صورت کامل بررسی شده است.
جلسه چهل و پنجم:پیکربندی یا Configuration
در جلسه چهل و پنجم نیز بحث پیکربندی در نرم افزار سالیدورک را خدمتتان توضیح داده ایم.با استفاده از پیکربندی یا همان Configuration می توانیم حالت های مختلف و یا همان وضعیت های مختلفی از یک قطعه را در یک فایل ایجاد کنیم.در این جلسه نیز این مورد خدمتتان توضیح داده شده است.
جلسه چهل و ششم:آشنایی با بلاک ها در سالیدورک
در جلسه چهل و ششم از آموزش نیز به بررسی بلاک ها در نرم افزار سالیدورک پرداخته ایم.با استفاده از بلاک ها می توانیم یک سری از مکانیزم های ساده را مورد بررسی قرار دهیم.در این جلسه دستورات این نوار ابزار خدمتتان توضیح داده شده است.
جلسه چهل و هفتم:آشنایی با قطعات استاندارد سالیدورک
در این جلسه از آموزش که جلسه آخر از این فصل می باشد می خواهیم شما را با قطعات استاندارد در نرم افزار سالیدورک آشنا کنیم.یکی از قابلیت های نرم افزار سالیدورک بحث قطعات استاندارد می باشد.در این نرم افزار مجموعه قطعاتی به صورت آماده وجود دارد که می توانیم از این قطعات به عنوان مثال در مجموعه های مونتاژی استفاده کنیم و دیگر نیازی به طراحی مجدد این نوع قطعات نمی باشد.در این جلسه نیز این مورد بررسی شده است.
توجه کنید که فایل تمرینات و نقشه های ترسیمی نیز به همراه آموزش برایتان ارائه شده است که می توانید از آن تمرینات نیز استفاده کنید.
نتیجه گیری
بدون شک یکی از محیط های مهم نرم افزار سالیدورک محیط سه بعدی این نرم افزار می باشد.شما با مشاهده این محصول یعنی آموزش محیط سه بعدی سالیدورک به صورت کامل به دستورات نوار ابزار Features مسلط می شوید و می توانید براحتی نقشه ها و تمرینات سه بعدی را ترسیم کنید.در این فصل سعی شده علاوه بر گفتن تک تک دستورات در خلال آموزش نیز تمریناتی با توجه به دستورات گفته شده انجام شود تا بر دستور گفته شده مسلط تر شوید و کاربرد دستور مربوطه را به صورت کامل متوجه شوید.
در پایان اگر سوال و یا نظری در مورد این آموزش دارید می توانید در قسمت نظرات همین مطلب،نظر خود را درج کنید و یا از بخش تماس با ما در ارتباط باشید.
همچنین اگر قصد دارید پک کامل آموزش سالیدورک را تهیه نمایید،می توانید با کلیک بر روی گزینه زیر آن را با تخفیف تهیه نمایید.
مشخصات محصول آموزش محیط سه بعدی سالیدورک
مدت زمان این فصل از آموزش : 25 ساعت و 10 دقیقه
حجم آموزش : 4.1 گیگا بایت
نحوه تهیه این آموزش : این آموزش به صورت دانلودی می باشد و بعد از پرداخت صفحه دانلود ظاهر می شود که می توانید آموزش را دانلود کنید.
نحوه فعالسازی آموزش : این آموزش را می توانید بر روی دو سیستم و یا یک سیستم و موبایل اندرویدی فعال نمایید.
چنانچه سوالی در مورد این فصل از آموزش دارید می توانید در قسمت نظرات مطرح بفرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهیم.
شرایط خرید اقساطی دوره های آموزشی مکانیک لرنینگ